اخبار

ساعت هوشمند وان پلاس به زودی رونمایی می‌شود

اکو سیستم وان پلاس هر روز درحال محکم‌تر شدن است و این کمپانی درحال توسعه بخش‌های مختلف کمپانی خود با انواع وسایل و دستگاه‌های هوشمند است. در ابتدا این کمپانی تنها تولید کننده تلفن همراه بود اما به تازگی شاهد حضور وان پلاس در زمینه‌های ساخت تلوزیون هوشمند هستیم. ساعت هوشمند وان پلاس نیز یکی دیگر از دست آورد‌های این کمپانی است که به زودی قرار است رونمایی شود.

اگر بخواهیم نگاهی به وان پلاس داشته باشیم باید بگوییم که چندین سال پیش این کمپانی با عنوان پرچمدار کش گوشی‌های خود را وارد بازار کرد. دلیل این نامگذاری، قیمت مناسب دستگاه‌های OnePlus بود. یک تلفن همراه پرچمدار با قیمتی نزدیک به ۴۰۰ دلار مطمئنا توجه خیلی از افراد را به خود جلب خواهد کرد. همچنین اینکه این کاهش قیمت باعث نشده بود که کیفیت کار وان پلاس پایین باشد و این کمپانی با تمام قدرت دستگاه‌های خود را وارد بازار می‌کرد. اما تمام این موارد به مرور محو شدند و وان پلاس نیز وارد میدان مبارزه هزار دلاری شد.

همین موضوع باعث به وجود آمدن برند Nord در وان پلاس شد. برند نورد این کمپانی با هدف قرار دادن بازار میانرده قرار است از امسال دستگاه‌های جدید خود را وارد بازار کند. اما وان پلاس به همین موضوع بسنده نکرد و هندزفری‌های بی‌سیم خود را نیز وارد بازار کرد تا بتواند خارج از تولید گوشی هوشمند، بازارهای دیگر را نیز امتحان کند. خوشبختانه هندزفری بی‌سیم این کمپانی بازخوردهای مثبت خوبی داشته است. ساعت هوشمند وان پلاس ورود این کمپانی به یکی دیگر از بازارهای تکنولوژی را نشان می‌دهد. شایعاتی این موضوع را تایید کرده‌اند که به زودی وان پلاس قرار است یک ساعت هوشمند وارد بازار بکند و همچنین این ساعت در لیست IMDA با نام W301GB ثبت شده است.

این موضوع کاملا واضح است که وان پلاس درحال تلاش برای ساخت اکو سیستم خود است تا بتواند همانند کمپانی‌هایی مثل سامسونگ، اپل و هوآوی هماهنگی سخت افزاری را بین گوشی، گجت و دیگر محصولات خود ایجاد کند. مشخص نیست که زمان رونمایی از ساعت هوشمند وان پلاس چه تاریخی خواهد بود اما با توجه به اینکه مراحل نهایی تولید آن در شرکت طی شده است به احتمال زیاد به زودی شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا