اخبارفناوری

گوشی Poco M2 با مدیاتک Helio G80 رسما معرفی شد

Poco M2

دو ماه پیش بود که پوکو ام ۲ پرو در هند رسما معرفی شد. امروز نسخه ارزان تر آن یعنی گوشی Poco M2 با مدیاتک Helio G80 به قیمت ۱۴۹ دلار رسما معرفی شده است. مشخصات و قیمت این دستگاه وسوسه کننده به نظر می رسد و در این مطلب با آن آشنا خواهیم شد.

گوشی Poco M2
گوشی Poco M2 از طریق یک رویداد مجازی در هند معرفی شده است. این تلفن، همانطور که از نامش پیداست، یک نسخه اقتصادی تر از Poco M2 Pro است که در ماه ژوئیه به عنوان نسخه کمی اصلاح شده Redmi Note 9 Pro در هند ارایه شد. Poco M2 برای مشخصات، قیمت وسوسه کننده ای دارد. در دفاع از عملکرد خود با مشخصاتی از جمله پردازنده هشت هسته ای، دوربین های چهارگانه عقب و باتری بزرگ ارائه می شود. در دو گزینه حافظه ای رم و ذخیره سازی و سه گزینه رنگی ارائه خواهد شد.


پوکو ام ۲ با دو سیم کارت (نانو) ارایه می شود. پر بخش نرم افزار با استفاده از MIUI برای Poco، مبتنی بر Android 10 ارایه می شود که رابط کاربری MIUI 12 هم به زودی ارائه می شود. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با کیفیت Full HD +یا  (۱،۰۸۰×۲،۳۴۰ پیکسل) بهره می برد. صفحه نمایش توسط کورنینگ Gorilla Glass 3 محافظت می شود. پوکو M2 توسط مدیاتک Helio G80 ، همراه با GPU مدل Mali G52 و ۶ گیگابایت رم LPDDR4x مجهز شده است.

از نظر اپتیکی، Poco M2 دارای تنظیم دوربین چهارگانه عقب است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با یک لنز فوق عریض ، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو و در آخر یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی ارایه می شود. در قسمت جلویی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و تماس های ویدیویی دریافت می کنید. سنسور دوربین جلو در یک ناچ قرار دارد.

برای ذخیره سازی، Poco M2 دارای حداکثر ۱۲۸ گیگابایت است که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. گزینه های اتصال در تلفن شامل Wi-Fi دو بانده، پشتیبانی از VoLTE دوگانه ، ۴G ، بلوتوث v5.0 ، IR Blaster ، GPS ، جک هدفون ۳.۵ میلی متری و پورت USB Type-C است. سنسورهای موجود در Poco M2 شامل شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور نور محیط و حسگر مجاورت هستند. این تلفن توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می شود. این تلفن همچنین با پوشش P2i برای مقاومت در برابر پاشش همراه است.

گوشی Poco M2 با دو پیکربندی ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت ارائه می شود. مدل پایه آن با قیمت ۱۴۹ دلار ارایه می شود در حالی که انتخاب دیگر آن ۱۶۹ دلار است. این گوشی در سه گزینه رنگی ، Pitch Black ، Slate Blue و Red Brick ارائه می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا