اخبارفناوری

گوشی Honor 30i رسما معرفی شد

Honor 30i

تریلر

امروز گوشی Honor 30i با Kirin 710F و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در روسیه به قیمت ۲۴۰ دلار رسما معرفی شد. گرچه این گوشی جدید به سری Honor 30 امسال اضافه شده است، اما در حقیقت نسخه جدیدی از گوشی Honor 20 Lite است که در اکتبر ۲۰۱۹ در چین رونمایی شد.

گوشی Honor 30i
فاکتورهای فروش اصلی Honor 30i شامل یک صفحه نمایش بزرگ، یک سیستم دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری مناسب است. Honor 30i ابعادی برابر با ۱۵۷.۲ در ۷۳.۲ در ۷.۷ میلی متر دارد و وزن آن نیز ۱۷۱.۵ گرم است. این گوشی دارای یک صفحه ۶.۳ اینچی OLED با ناچ قطره طور است. از رزولوشن FHD+، تراکم پیکسلی ۴۱۷ppi و نسبت ابعاد ۲۰:۹ پشتیبانی می کند. رابط کاربری Magic UI 3.1 همراه با سیستم عامل اندروید ۱۰ در هنگان ارایه روی Honor 30i نصب شده است.

تراشه Kirin 710F و ۴ گیگابایت رم قدرت گوشی هوشمند Honor 30i را تامین می کند. حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت است و پشتیبانی از کارت microSD را برای ذخیره سازی بیشتر به همراه دارد. این تلفن توسط باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود.

برای گرفتن عکسهای سلفی، دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. سیستم دوربین سه گانه این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/ 2.4 و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

آنر ۳۰i دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. ویژگی های معمول اتصال مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi 802.11ac ، بلوتوث ۵.۰ ، GPS ، USB-C و جک صوتی ۳.۵ میلی متری نیز در آنر ۳۰i موجود است.

قیمت و در دسترس بودن Honor 30i
آنر ۳۰i با برچسب قیمتی ۱۷،۹۹۰ روبل (۲۴۰ دلار) وارد روسیه شده است. این دستگاه در سه رنگ گرادیانت صورتی-آبی ، سبز و سیاه وجود دارد. نظر شما درباره آنر ۳۰ آی چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا