فناوری

تریلر ،جعبه گشایی و بررسی سامسونگ مدل J2 Core 2020

Samsung Galaxy J2 Core 2020

تریلر ،جعبه گشایی و بررسی سامسونگ مدل J2 Core 2020

سامسونگ به طور رسمی گوشی ارزان قیمت(Galaxy J2 Core (2020 را معرفی کرد که احتمالاً با دیدن تصویر آن از خود می‌پرسید چه کسی آن را خریداری می‌کند؟ در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت گوشی گلکسی J2 Core 2020 سامسونگ می‌پردازیم.

samsung-galaxy-j2-core-1.jpg

اگر به یاد داشته باشید، نسخه ۲۰۱۸ گوشی Galaxy J2 Core سامسونگ از نظر سخت افزاری بسیار ضعیف بود و استفاده از آن در سال ۲۰۲۰ دشوار به نظر می‌رسد. با این حال به‌کارگیری سیستم عامل Android Go Edition تا حد زیادی این محدودیت را بهبود بخشیده و با همان سخت افزارهای قدیمی هم قابل استفاده است.

45451.jpg

نسخه ۲۰۲۰ گوشی گلکسی J2 Core سامسونگ به همان صفحه نمایش ۵ اینچی PLS TFT با وضوح تصویر ۵۴۰×۹۶۰ مجهز است. جالب اینکه برخلاف نسخه ۲۰۱۸، در لیست مشخصات نسخه ۲۰۲۰ خبری از لایه محافظ Gorilla Glass  نیست. این گوشی با یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، دارای حاشیه‌های نمایشگر بسیار ضخیم است که برای سال ۲۰۲۰ به شدت زشت به نظر می‌رسد.

4565421.jpg

دوربین پشتی گوشی دارای حسگر ۸ مگاپیکسلی است که خوشبختانه لنز آن از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این گوشی قادر به ضبط ویدئو ۱۰۸۰p با نرخ فریم برداری ۳۰ فریم در ثانیه است. با این حال باید به ظرفیت حافظه داخلی گلکسی J2 Core 2020 توجه داشت.

gsmarena_002.jpg

ظرفیت حافظه داخلی گوشی Galaxy J2 Core (2020) سامسونگ تنها ۱۶ گیگابایت است که ۱۱.۷ گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌گیرد. خوشبختانه این گوشی دارای شکاف کارت حافظه microSD است و اندروید Go Edition هم از انتقال اپلیکیشن ها به کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. بر روی این گوشی حداکثر می‌توان ۲۵۶ گیگابایت کارت حافظه نصب کرد.

454.jpg

گوشی Galaxy J2 Core 2020 نیروی پردازشی خود را از چیپست ۱۴ نانومتری Exynos 7570 با چهار هسته پردازشی Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 می‌گیرد. این گوشی تنها ۱ گیگابایت حافظه رم دارد. ظرفیت باتری گوشی J2 Core جدید سامسونگ ۲,۶۰۰ میلی آمپر است که به ادعای سامسونگ تا ۱۴ ساعت وب گردی با اینترنت LTE دوام می‌آورد.

456.jpg

عجیب اینکه گوشی Galaxy J2 Core 2020 با همان سیستم عامل Android 8.0 Oreo Go عرضه می‌شود و خبری از ارتقای آن نیست. قیمت گوشی Galaxy J2 Core 2020 سامسونگ ۸۳ دلار است. این گوشی نسخه با ظرفیت بالاتر ندارد.

xiaomi-redmi-7a-mzb8008in.jpg

شاید بد نباشد اشاره کنیم با تنها ۲ دلار بیشتر می توان Xiaomi Redmi 7A را با مشخصات بسیار بهتر و نسخه کامل اندروید تهیه کرد.

جعبه گشایی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا