فناوری

تریلر ،بررسی و مقاومت سنجی گوشی هواوی مدل Y7 Prime 2019

Huawei Y7 Prime 2019

تریلر ،بررسی و مقاومت سنجی گوشی هواوی مدل Y7 Prime 2019

 

گوشی‌های خانواده Y7 همیشه جزو گوشی‌های پرفروش بازار به‌حساب می‌آیند. این خانواده در سال ۲۰۱۹ هم یک نماینده بسیار شیک و دوست‌داشتنی‌تر از نسل‌های قبلی دارد که امروز در این بررسی با آن آشنا می‌شوید . پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال گوشی ارزان‌قیمت هستید و دچار سردرگمی‌شده‌اید حتما این بررسی بخوانید.

جعبه دستگاه

جعبه طراحی ساده‌ای دارد و عکسی از گوشی تمام روی جعبه حک شده است. داخل جعبه تمام لوازمی که برای یک گوشی هوشمند نیاز است وجود دارد در این جعبه می‌توانید هدفون، کابل شارژ و آداپتور شارژ مخصوص Y7 Prime 2019 را مشاهده کنید که نیاز شما به خرید لوازم جانبی خاصی را از بین می‌برد.

طراحی

وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ با نسل‌های قبلی خودش تفاوت بسیار زیادی دارد و به‌خوبی از ترند روز دنیا پیروی کرده است. وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ نه تنها از این ترند پیروی کرده بلکه در حد و اندازه پرچم‌دارهای شاخص هم ظاهر شده است. حضور ناچ قطره‌ای نشان از این دارد که هوآوی ارزش زیادی برای این گوشی و این خانواده قائل است.

صفحه‌نمایش کاملا تخت طراحی شده و حاشیه‌های تقریبا کمی هم دارد. به سبب اینکه فریم اطراف کمی از صفحه‌نمایش بیرون زده است زمانی که از جلو به گوشی نگاه می‌کنید رنگ فریم که کاملا هماهنگ با قاب پشتی در نظر گرفته شده کاملا خودش را نشان می‌دهد.

در قاب پشتی دستگاه خمیدگی‌ای جزئی دیده می‌شود که سعی شده از این خمیدگی برای راحت‌تر استفاده کردن از گوشی استفاده شود و به‌خوبی هم این امر انجام شده و به نتیجه رسیده و دست گرفتن و کار کردن با وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ کار بسیار آسان و البته لذت بخشی است.

قاب پشتی از پلاستیک ساخته شده اما پلاستیکی بودن این قاب سبب نشده تا رنگ‌های جذابی که برند هوآوی برای گوشی‌های هوشمند خودش به کار می‌برد از این گوشی حذف شده باشد. ما رنگ آبی را در اختیار داشتیم که در بخش بالایی قاب پشتی از آبی کم رنگ شروع می‌شود و در بخش پایینی به آبی پررنگ می‌رسد. نکته بسیار مهم در طراحی و رنگ‌بندی این است که به تمام جزئیات توجه شده و تغییر رنگی که در قاب پشتی دستگاه رخ می‌دهد و گرادیانت رنگی را مشاهده می‌کنید در فریم اطراف دستگاه هم رعایت شده است و شاهد این تغییر رنگ در این بخش هم هستیم.

این قاب اثرانگشت را جذب خودش می‌کند و یکبار تمیز کردن هم به راحتی و کامل پاک می‌شود. داخل جعبه دستگاه قابی ژله‌ای قرار دارد که توصیه می‌کنیم حتما از این قاب استفاده کنید تا جلوی خط و خش افتادن قاب پشتی را بگیرید.

وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ به هیچ عنوان گوشی لیزی نیست و به‌خوبی به دستان شما می‌چسبد و هنگام کار کردن با آن هیچ احساس خطری نمی‌کنید.

دوربین‌های اصلی در قاب پشتی در قاب جداگانه قرار گرفته‌اند که به‌اندازه بسیار کمی از قاب بیرون زده است و به همین سبب هیچ مشکلی برای گوشی هنگام قرار گرفتن روی سطح صاف ایجاد نمی‌کنند.

نه تنها طراحی وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ دوست‌داشتنی است بلکه یکی از گوشی‌های خوش‌دست بازار به‌حساب می‌آید که از این نظر رتبه بسیار خوبی را به دست می‌آورد.

جزئیات ظاهری دستگاه

در قاب جلوی گوشی صفحه‌نمایشی ۶.۲۶ اینچی قرار گرفته که حاشیه‌هایش خیلی زیاد نیستند. ناچی بالای صفحه‌نمایش دیده می‌شود که ناچ قطره‌ای است و به همین سبب خیلی به چشم نمی‌آید و داخلش دوربین سلفی تکی گنجانده شده.

خروجی صدای مخاطب کاملا چسبیده به لبه بالایی قاب جلو است و مانند خطی نازک بین فریم گوشی و صفحه‌نمایش قرار گرفته. LED هشدار دهنده داخل خروجی صدای مخاطب است و خوشبختانه از گوشی حذف نشده.

در لبه سمت راست دستگاه کلیدهای ولوم و پاور را می‌بینیم که کلید پاور شیاردار طراحی شده تا بتوانید هنگام مکالمه آن را تشخیص دهید. در لبه سمت چپ درگاه سیم‌کارت‌ها در نظر گرفته شده‌اند که با خارج کردن اسلات از جای خودش با اسلاتی بلند و فلزی روبرو می‌شوید که پشتیبانی هم‌زمان از دو سیم‌کارت نانو و یک کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت را دارد.

پایین دو ردیف سوراخ را مشاهده می‌کنید که زیر یکی از آن‌ها میکروفون و زیر دیگری اسپیکر قرار گرفته است. درگاه ارتباطی دستگاه که میکرو یو اس بی است، بین این دو ردیف سوراخ است. بالای گوشی شاهد حضور میکرفون دوم و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هستیم.

در قاب پشتی لنزهای دوربین اصلی به همراه فلش و سنسور اثرانگشت در نظر گرفته شده‌اند. لنزها در قابی فلزی و جدا از قاب پشتی هستند و فلش تکی خارج از این قاب است. سنسور اثرانگشت عمق و اندازه مناسبی دارد که بدون نگاه کردن به قاب پشتی هم به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید.

صفحه‌نمایش

هوآوی برای صفحه‌نمایش وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ اندازه ۶.۲۶ اینچی در نظر گرفته که به لطف حضور ناچ قطره‌ای و البته حاشیه‌های به نسب کم این صفحه توانسته ۸۰ درصد از فضای قاب جلو را به خودش اختصاص دهد. ناچ در این صفحه کوچک‌ترین ناچی نیست که تا کنون دیده‌ایم اما نسبت به بسیاری از گوشی‌های رقیب اندازه جمع و جورتری دارد. این صفحه‌نمایش به سبب قیمت ارزان گوشی کیفیت خیلی بالایی ندارد و به رزولوشن اچ دی برایش بسنده شده است. با وجود این پیکسل‌ها در این صفحه خیلی به چشم نمی‌آیند و رنگ‌ها پویا و زنده هستند.

نور صفحه در حد متوسط است اما برای کار کردن زیر نور خورشید و در تابش مستقیم نور دچار دردسر نمی‌شوید و بیشتر محتواهای در حال نمایش به راحتی قابل خواندن و دیدن هستند.

در مجموع در طول استفاده ما از گوشی صفحه‌نمایش سبب نشد تا شکایتی از آن داشته باشیم و از عملکردش راضی بودیم.

بخش تنظیمات هم خیلی شبیه به بخش تنظیمات گوشی‌های پرآوازه هوآوی است با این تفاوت که در برخی بخش‌ها بعضی تنظیمات حذف شده‌اند.

Color Temperature: در این بخش می‌توانید گرمای رنگ‌ها را تغییر دهید. سه حالت پیش‌فرض، گرم و سرد وجود دارد علاوه بر اینکه با کمک دایره‌ای رنگی که در نظر گرفته شده به‌صورت دستی هم می‌توان رنگ‌ها را تغییر داد.

Eye comfort: این تنظیم به بخشی جدانشدنی از گوشی‌های هوشمند تبدیل شده که به کمک آن می‌توانید فشار زیادی که در تاریکی هنگام کار کردن با گوشی روی چشم است را کاهش دهید. با فعال شدن این تنظیم نور زرد با خاموش شدن پیکسل‌های آبی روی صفحه غالب می‌شود و در نهایت می‌توانید با آرامش بیشتری بخوابید. امکان کم و زیاد کردن شدن نور زرد در این تنظیم وجود دارد.

Notch: اگر احیانا ناچ قطره‌ای این گوشی شما را اذیت می‌کند می‌توانید با کمک این تنظیم آن را مخفی کنید. در این بخش با فعال کردنش رنگی مشکی اطراف ناچ قرار می‌گیرد که تقریبا هم‌رنگش است و سبب می‌شود مخفی شود.

سخت‌افزار

پردازنده این گوشی برخلاف دیگر گوشی‌های هوآوی ساخت کوآلکام است. این پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ است و در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ معرفی شده. اسنپدراگون ۴۵۰ ۸ هسته با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتزی دارد و از حافظه رم DDR3 موبایلی پشتیبانی می‌کند. این پردازنده توانایی این را دارد که گوشی را با کمک شارژ سریع نسخه ۳ کوآلکام شارژ کنید در عین حال که از شبکه پرسرعت ۴.۵ هم پشتیبانی می‌کند. در جدول زیر می‌توانید عملکرد این پردازنده را در بنچ مارک‌ها با رقبایش مقایسه کنید.

تست بازی

به سراغ تست بازی روی گوشی می‌رویم. با وجود اینکه نباید انتظار زیادی از این گوشی ارزان‌قیمت داشته باشیم اما این تست‌ها را روی آن انجام می‌دهیم تا ببینیم تا کجا می‌توانید ما را همراهی کند. در اجرای بازی Shadow Fight 3 گوشی به راحتی هم مراحل لود کردن بازی را طی کرد و هم در طول اجرای چند دقیقه‌ای به هیچ مشکلی برنخورد و هنگام خارج شدن از بازی هم مشکلی از جمله لگ زدن و کند شدن نداشت. بازی Asphalt 9 را در بیشترین کیفیتش اجرا کردیم؛ با اینکه بازی در این حالت اجرا شد اما عملکردش در حین اجرای بازی به آن نرمی که کیفیت را در حالت متوسط قرار می‌دادیم نبود با وجود این نمی‌توان ایراد جدی‌ای به آن گرفت. در نهایت بازی Dead Trigger 2 هم خیلی خوب و بدون مشکل روی وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ اجرا شد.

در اجرای نرم‌افزارهای سبکی مانند شبکه‌های اجتماعی یا نرم‌افزارهای معمولی که نیاز به پردازش قوی‌ای ندارند هیچ مشکلی برای Y7 Prime 2019 به وجود نمی‌آید و در کمال آرامش تمام این برنامه‌ها را اجرا می‌کند و می‌توانید به‌خوبی روی آن حساب کنید.

حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت است که از این میزان حافظه در ابتدا ۲۴.۵۳ گیگابایت در اختیار کاربر است و البته می‌توانید از کارت حافظه خارجی تا ۵۱۲ گیگابایت روی آن استفاده کنید. حافظه رم دستگاه ۳ گیگابایت است و با باز بودن ۱۵ برنامه روی آن ۱.۱۳ گیگابایت از این حافظه آزاد است و اگر تمام برنامه‌ها بسته باشند میزان حافظه رم در دسترس به ۱.۳ گیگابایت می‌رسد.

امنیت

از گوشی‌ای با این قیمت که در رده مقرون به صرفه‌ها قرار می‌گیرد انتظار خیلی زیادی نمی‌توان داشت اما هوآوی همیشه در این مدل گوشی‌هایش هم چیزی از بالا رده‌هایش کم نمی‌گذاشته و به همین سبب انتظار ما زیاد است. دو روش امنیتی معمولی که در بسیاری گوشی‌های گران‌قیمت می‌بینیم در وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ هم به کار گرفته شده. تشخیص اثرانگشت و تشخیص چهره این دو روش امنیتی هستند که به تفسیر در مورد عملکردشان می‌خواهیم توضیح دهیم.

سنسور اثر انگشت

این سنسور در قاب پشتی دستگاه قرار گرفته که هنوز هم محلی دوست‌داشتنی برای قرارگیری‌اش به‌حساب می‌آید. دقت و سرعت این سنسور هیچ‌چیز از گوشی‌های پرچم‌دار بازار کم ندارد و در مدت زمان ۴۵ صدم ثانیه می‌تواند اثرانگشت کاربر را تشخیص دهد و قفل صفحه را باز کند. از این سنسور برای کارهای دیگری از جمله باز کردن و بستن نوار نوتیفیکیشن بار یا گرفتن عکس با نگه داشتن انگشت روی آن هم می‌توانید استفاده کنید.

تشخیص چهره

دوربین سلفی وظیفه شناختن چهره کاربر را به عهده دارد. گوشی در این امر توانایی قابل‌قبولی دارد؛ شاید عملکرد تشخیص چهره مانند گوشی‌های بالا رده یا حتی گوشی‌ای مانند وای ۹ ۲۰۱۹ نباشد اما به هر حال برای گوشی‌ای مقرون به صرفه با قیمت بسیار اقتصادی بسیار خوب است. تشخیص در نور کم برخی مواقع انجام می‌شد و برخی مواقع خیر؛ اما در نور کافی هیچ مشکلی با این بخش پیدا نمی‌کنید و حتی از زاویه زیاد هم تشخیص چهره انجام می‌گیرد با وجود این سرعت تشخیص چهره نسبت به سنسور اثرانگشت خیلی پایین‌تر است.

پشتیبانی از حافظه خارجی (OTG)

خوشبختانه هوآوی در این بخش عملکرد بسیار خوبی دارد. این گوشی هم از این امر مستثنی نیست و با اتصال یک فلش با پشتیبانی از میکرو یو اس بی یا با متصل کردن فلش کلاسیک با تبدیل میکرویواس بی سریع حافظه خارجی متصل شده را شناسایی می‌کند و می‌توانید محتوای داخل آن را مشاهده کنید. در جدول زیر می‌توانید سرعت انتقال اطلاعات از حافظه خارجی روی فلش و بالعکس را مشاهده و با رقبا مقایسه کنید.

سرعت بوت شدن

شاید در عملکرد کلی گوشی این تست خیلی تاثیر گذار نباشد اما هر چه سرعت روشن شدن یک دستگاه بالاتر باشد نشان از قدرت بیشتر آن در پردازش اطلاعات است. ما این تست را برای Y7 Prime 2019 انجام دادیم که نتیجه کار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نام گوشی سرعت بوت شدن
Galaxy S10+ ۲۶ ثانیه
Honor View 20 ۱۹ ثانیه
Huawei Y7 Prime 2019 ۳۱ ثانیه
Huawei Y9 2019 ۴۰ ثانیه

 

اسپیکر

طبق انتظاری که از یک گوشی مقرون به صرفه داریم تنها یک اسپیکر برای آن در نظر گرفته شده که در لبه پایینی دستگاه است. این اسپیکر صدای بلندی دارد و کیفیتش هم بسیار خوب است و حتی در بلندترین حالت صدا هم هیچ مشکلی از بابت تیز شدن صدا مشاهده نمی‌شود.

نرم افزار

اندروید استفاده شده روی وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ نسخه ۸.۱ است و رابط کاربری اموشن یو آی نسخه ۸.۲ است که آن را زیباتر و خواستنی‌تر کرده است. رابط کاربری بسیار شبیه به آن چیزی است که در گوشی‌های دیگر هوآوی می‌بینیم و تفاوتی با آن‌ها ندارد و به همین سبب به بخش‌های مهم آن می‌پردازیم.

صفحه قفل گوشی‌های هوآوی را خیلی دوست داریم؛ همه چیز در این صفحه ساده است و کاربری‌های متنوعی برای بخش‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است. در این صفحه یک میانبر به دوربین قرار گرفته که می‌توانید مستقیما بدون باز کردن قفل دستگاه به دوربین منتقل شود. با بالا کشیدن انگشت روی این صفحه به بالا ۵ میانبر نمایش داده می‌شود که به کمک آن‌ها بسیاری از اوقات نیاز شما به باز کردن قفل دستگاه از بین می‌رود.

با رد شدن از صفحه قفل به صفحه اصلی می‌رسیم که دو حالت نمایش برای آن وجود دارد. در حالت اول تمام برنامه‌های نصب شده روی گوشی در همین صفحه‌نمایش داده می‌شوند در کنار اینکه از ویجت ها هم می‌توانید استفاده کنید. در حالت دوم، که حالت مورد علاقه ما است، برنامه‌های نصب شده در صفحه‌ای جداگانه به نام اپ دراور نمایش داده می‌شوند و صفحه اصلی را می‌توانید برای ویجت های بیشتر یا برنامه‌های مهم‌تر خالی کنید.

نوتیفیکیشن بار با پایین کشیدن انگشت از بخش بالایی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود که امکان قرارگیری ۲۰ سوییچ تنظیمات در آن وجود دارد. با پایین کشیدن انگشت از جایی به جز بالای صفحه‌نمایش بخشی به نام جستجو ظاهر می‌شود که برای پیدا کردن برنامه‌ها یا محتویات داخل گوشی بسیار کاربردی است.

Huawei Share: این بخش چیزی شبیه به ایر دراپ در سیستم عامل آی او اس است. توسط این ویژگی امکان این را دارید تا بین گوشی‌های هوآوی یا بین یک گوشی هوآوی و یک رایانه، که در یک شبکه هستند، بدون نیاز به مصرف دیتا فایل انتقال دهید.

MirrorShare: تنظیمی است که توسط آن می‌توانید محتوای در حال نمایش روی صفحه گوشی را در صفحه‌ای بزرگ‌تر مانند تلویزیون مشاهده کنید.

Notification & Status Bar: در این بخش امکانات شخصی‌سازی متنوعی برای نوار ابزار در نظر گرفته شده است. می‌توانید نام اپراتور را در نوار ابزار نمایش دهید، سرعت شبکه‌ای که در آن هستید را مشاهده کنید، نمایش میزان باتری را در نوار ابزار فعال یا غیر فعال کنید و …. .

System Navigatoin: در این تنظیم می‌توانید نوع تعامل خودتان را با وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ مشخص کنید. ۴ حالت در نظر گرفته شده که عبارت‌اند از جسجر، که در این حالت تمام کلیدهای ناوبری حذف می‌شوند و با حرکت انگشت روی صفحه باید بین منوها جا به جا شوید. حالت دوم تک کلید، که در این حالت یک کلید ناویری پایین صفحه به نمایش در می‌آید و با یکبار لمس آن به عقب می‌روید و با لمس و نگه داشتش به صفحه اصلی. حالت سوم کلیدهای ناوبری هستند که پایین صفحه‌نمایش ۳ کلید ناوبری معمول را مشاهده می‌کنید و در حالت آخر یک کلید مجازی به صفحه اضافه می‌شود که می‌توانید آن را هر جایی دوست دارید قرار دهید و با آن بین منوها جا به جا شوید.

دوربین

در قاب پشتی دستگاه دو دوربین قرار دارد که یکی از آن‌ها سنسور ۱۳ و دیگری سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی لنز اصلی است و سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق به کار می‌آید. در قاب جلوی دستگاه هم سنسور تکی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

رابط کاربری دوربین دقیقا شبیه به رابط کاربری گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی است. پایین صفحه چند تب قرار دارند که با کشیدن انگشت روی آن‌ها به چپ یا راست می‌توانید بین مودها جا به جا شوید منتهی تعداد این تب‌ها نسبت به گوشی‌ای مانند وای ۹ ۲۰۱۹ هم کمتر است و همین امر نشان از قیمت پایین‌تر گوشی دارد. بالای صفحه ۴ کلید را مشاهده می‌کنید که یکی از آن‌ها برای فعال و غیر فعال کردن هوش مصنوعی است. این سوییچ نشان می‌دهد هوآوی برای این گوشی مقرون به صرفه هم در بخش دوربین از جان و دل مایه گذاشته و ویژگی تشخیص سوژه را هم در اینجا به کار گرفته است.

با فعال کردن هوش مصنوعی عدد مگاپیکسلی دوربین روی ۱۲ تنظیم می‌شود و با خاموش کردنش می‌توانید بین اعداد ۱۳، ۱۰ و ۹ مگاپیکسل جا به جا شوید.

ویژگی‌ای به نام پرتره در این گوشی دیده نمی‌شود اما حالتی به نام اپرچر وجود دارد که توسط آن می‌توانید عکس‌هایی با پس زمینه مات از سوژه‌ها بگیرید. در این حالت عدد مگاپیکسلی روی ۹ قرار می‌گیرد.

در نور روز عکس‌ها کیفیتی بالاتر از حد و اندازه یک گوشی مقرون به صرفه دارند. در این حالت رنگ سوژه‌ها خوب ثبت می‌شود و رنج دینامیکی هم قابل‌قبول است. شارپی بالاتر از حد و اندازه این گوشی است و با زوم کردن روی تصاویر به‌خوبی می‌توانید جزئیات سوژه‌های دور را هم مشاهده کنید.

نمونه عکس دوربین اصلی نور روز

در نور شب طبق انتظار نویز تصاویر بیشتر است اما هنوز هم رنگ‌ها خیلی خوب ثبت می‌شوند اما به طور طبیعی شارپی پایین می‌آید اما همه چیز برای گوشی‌ای با این برچسب قیمتی راضی کننده است.

نمونه عکس دوربین اصلی نور شب

دوربین سلفی بسیار بهتر از آن چیزی است که از این گوشی انتظارش را دارید. ثبت جزئیات بسیار خوب است و عکس خیلی شفاف. رنگ‌ها هم خیلی خوب ثبت می‌شوند و شارپی هم در حد کاملا قابل‌قبول.

باتری

این بخش یکی از دوست‌داشتنی‌ترین قسمت‌های این گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید. باتری Y7 Prime 2019 همانند برادرش Y9 2019 خوب عمل می‌کند. در استفاده‌ای تقریبا سنگین می‌توانید تا ۲ روز بدون نیاز به شارژ با گوشی کار کنید و اگر کاربری کاملا معمولی باشید تا ۳ روز هم شاید به شارژ نیاز پیدا نکنید.

در بخش شارژ شدن گوشی عملکرد قابل قبولی به نسبت باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری خودش دارد. در مدت زمان تنها ۵۰ دقیقه می‌توانید به شارژ ۵۰ درصد و در مدت زمان ۱۰۰ دقیقه به شارژ ۱۰۰ درصد برسید که یک عدد قابل قبول است و این به لطف پشتیبانی دستگاه از شارژ سریع ۱۰ واتی حاصل شده.

نتیجه گیری

بدون شک در رنج قیمت گوشی‌های زیر ۳ میلیون تومان وای ۷ پرایم ۲۰۱۹ یکی از بهترین انتخاب‌ها است و برای اینکه بتوانیم به جرئت آن را انتخابی خوب در این رنج بدانیم دلایل خوبی هم داریم. طراحی دستگاه بسیار به روز است و از تمامی ترندهای طراحی پیروی کرده است. ناچ قطره‌ای و دو دوربین در قاب پشتی از بخش‌های طراحی هستند که این گوشی را به محصولی امروزی تبدیل کرده‌اند. در عین حال طراحی‌ای که برای قاب پشتی با آن رنگ‌بندی جذابی که برایش در نظر گرفته شده سبب شده تا از نظر لوکس بودن فراتر از قیمتی باشد که برایش پرداخت می‌کنید.

در کنار طراحی شیک و به روز از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند که سبب می‌شود انتخابی هوشمندانه باشد باید به عمر بسیار خوب باتری، صفحه‌نمایش با کیفیت قابل‌قبول، سخت‌افزار مناسب و دوربین قابل‌قبول اشاره کرد.

اگر قصد خرید گوشی‌های ارزان یا به عبارت بهتر مقرون به صرفه را دارید Y7 Prime 2019 انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای در این بازار به‌حساب می‌آید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا