فناوری

مقایسه گوشی سامسونگ A10s با گوشی سامسونگ M10s

Galaxy A10s vs galaxy M10s

این مطلب به مقایسه دو گوشی سامسونگ A10s و گوشی سامسونگ M10s و بررسی مشخصات فنی آن ها می پردازد. همچنین ویدئویی از مقایسه دو گوشی A10s و M10s در پایان این مقاله قرار داده ایم.

تریلر Galaxy A10s

تریلر Galaxy M10s

تراشه

گوشی سامسونگ A10s به یک تراشه ۱۲ نانومتری Mediatek MT6762 مجهز است و دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت همراهی می شود. پردازنده گرافیکی به کار رفته در این گوشی هوشمند از نوع PowerVR GE8320 است. در مقابل، گوشی سامسونگ M10s در قلب تپنده خود از تراشه ۱۴ نانومتری Exynos 7870 بهره می برد. در بخش پردازنده گرافیکی هم به پردازنده Mali-T830 MP1 مجهز است. گفتنی است که هر دو گوشی هوشمند قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را دارا می باشند.

صفحه نمایش

در پنل جلویی گوشی A10s از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و تراکم ۲۷۱  استفاده شده است.  در مقابل، گوشی A20s به یک نمایشگر ۶.۲۲ اینچی با کیفیت وضوح ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل و تراکم ۲۷۱ مجهز است.

دوربین

دوربین اصلی A10s سنسور ۱۳مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. این حسگر از نوع عریض (Wide) است و قابلیت عکاسی HDR را هم دارد. در کنار این حسگر یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. و در مقابل گلکسی M10s مجهز به دوربین دوگانه است. با لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.9 و یک دوربین فوق عریض با دریچه دیافراگم f/2.2 روبرو هستیم. همچنین تک فلاش ال‌ای‌دی زیر ماژول دوربین قرار گرفته است. برای عکاسی سلفی می‌توانید از دوربین ۸ مگاپیکسلی داخل بریدگی قطره‌ای شکل نمایشگر استفاده کنید.

سرشاخ گوشی موبایل سامسونگ مدل A10s و M10s

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا