فناوری

دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی ۶ با قابلیت تبدیل به هدست معرفی شد

6 | 6 | Huawei TalkBand B6

تریلر

هواوی رسماً از دستبند هوشمند تاک بند بی ۶ | Huawei TalkBand B6 رونمایی کرد. این دستبند هوشمند که می‌توان از آن به عنوان هدست نیز استفاده کرد، در سه نسخه اسپرت، فشن و انحصاری و با قیمت‌های مختلف فروخته می‌شود.

مشخصات دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی ۶

این محصول صفحه نمایش ۱.۵۳ اینچی خمیده امولد با رزولوشن ۴۶۰ در ۱۸۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ دارد و در آن از تراشه کایرین A1 های‌سیلیکون استفاده شده است.

این محصول به عنوان یک ردیاب فعالیت‌های ورزشی به تمام سنسورهای ضروری مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب و SpO2، سنسور نور محیط و قطب نما مجهز شده است.

هواوی تاک بند بی 6

این دستبند هوشمند با بلوتوث ۵.۲ به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شود و هواوی مدعی شده حداکثر فاصله حفظ ارتباط میان آن‌ها، ۱۵۰ متر است.

گوشی هوشمند شما برای اتصال به این دستبند هوشمند باید سیستم عامل اندروید ۴.۴ و نسخه‌های جدیدتر آن را داشته باشد یا اگر آیفون دارید، باید به iOS 9.0 و نسخه جدیدتر آن مجهز باشد.

قاب این محصول جنس فولاد ضد زنگ دارد اما می‌توان بندهای سیلیکونی، چرمی و فلزی برای آن سفارش داد که البته هرکدام از آن‌ها رنگ‌های متفاوتی دارد.

هواوی تاک بند بی 6

بند سیلیکونی در رنگ‌های مشکی و قرمز، چرمی در رنگ‌های قهوه‌ای کاملیا و موکا و فلزی فقط در رنگ نقره‌ای تیتانیوم فروخته می‌شوند. دستبند هوشمند هواوی تاک بند بی ۶ از ردیابی فعالیت‌های ورزشی، آب و هوا، کنترل موسیقی، دستیار صوتی Xiaoyi AI و ردیاب خواب پشتیبانی می‌کند.

این محصول هواوی استاندارد IP57 دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاومت است، اما بند چرمی آن چنین قابلیتی ندارد. دستبند هوشمند هواوی Talkband B6 به باتری ۱۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که کاربر باید آن را با درگاه USB-C شارژ کند.

قیمت هواوی Talkband B6

مدل اسپرت این محصول با قیمت ۱۴۲ دلار، مدل فشن با قیمت ۱۷۱ دلار و نسخه انحصاری با قیمت ۲۱۴ دلار فروخته می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا