فناوری

مقایسه گوشی سامسونگ A11 با گوشی سامسونگ M11

Samsung Galaxy A11 vs Samsung Galaxy M11

در این مطلب به مقایسه و بررسی مشخصات فنی دو گوشی سامسونگ A11 و گوشی سامسونگ M11 خواهیم پرداخت و در ادامه هم ویدئویی از این مقایسه قرار می دهیم.

مشخصات فنی گوشی ای ۱۱ و گوشی ام ۱۱

بدنه و نمایشگر

گوشی سامسونگ A11 دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است و از ابعاد ۱۶۱.۴*۷۶.۳*۸ میلی متر و وزن ۱۷۷ گرم بهره می برد. در بخش جلویی این اسمارت فون یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی TFT با رزولوشن ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل و تراکم ۲۶۸ppi استفاده شده است. نمایشگر گوشی ای ۱۱ میزبان یک روزنه در قسمت بالا سمت چپ است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. در مقابل، گوشی سامسونگ M11 در ابعاد ۱۶۱.۴*۷۶.۳*۹ میلی متر و وزن ۱۹۷ گرم ساخته شده و این گوشی هوشمند نیز دارای بدنه ای از جنس پلاستیک است. در قاب جلویی گوشی ام ۱۱ شاهد قرارگیری یک پنل ۶.۴ اینچی PLS TFT با کیفیت وضوح ۱۵۶۰*۷۲۰ پیکسل و تراکم ۲۶۸ppi هستیم. بر روی نمایشگر این اسمارت فون و در قسمت بالا سمت چپ یک روزنه تعبیه شده است که دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی در آن جای گرفته است.

تراشه

گوشی Galaxy A11 و گوشی Galaxy M11 دارای تراشه ۱۴ نانومتری Snapdragon 450 است که این چیپست در ساختار خود به یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 506 مجهز شده است. تراشه گوشی سامسونگ A11 توسط رم ۲/۳ گیگاهرتز همراهی می شود و برای ذخیره سازی اطلاعات، این گوشی هوشمند از حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی بهره می برد. گوشی سامسونگ M11 در بخش حافظه به رم ۳/۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایتی تجهیز شده است. این دو گوشی هوشمند برای ذخیره سازی اطلاعات از درگاه کارت حافظه خارجی microSDXC برای افزایش فضای ذخیره سازی بهره می برند.

دوربین

در قاب پشتی گوشی Galaxy A11 و گوشی Galaxy M11 یک ماژول دوربین کپسولی شکل تعبیه شده است که سه لنز دوربین در آن جای گرفته است. دوربین اول به لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.8، دوربین دوم به لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و دوربین سوم به لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 بهره مجهز شده است. از دیگر قابلیت های دوربین این دو اسمارت فون می توان به تصویربرداری HDR و پانوراما و فلش LED اشاره کرد.

دیگر مشخصات:

گوشی سامسونگ A11 برای تامین انرژی خود به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی تجهیز شده است. در مقابل، گوشی سامسونگ M11 از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند، بهره می برد. حسگر اثر انگشت در این دو گوشی هوشمند در قاب پشتی تهبیه شده است. این دو اسمارت فون از رابط کاربری One UI 2.0 بر پایه اندروید ۱۰.۰ بهره می برند. در ادامه هم می توانید ویدئو مربوط به مقایسه گوشی ای ۳۱ و ام ۳۱ را مشاهده کنید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا