هواوی از دو گوشی میان رده Y6pو Y5P رونمایی کرد

Huawei Y5p , Huawei Y6p

هواوی در کشور رومانی، دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. انتظار داریم این گوشی های اندروید، که هر دو در دسته‌بندی محصولات ارزان قیمت و پایین‌رده قرار می‌گیرند، به بازارهای دیگر نقاط دنیا نیز ارسال شوند.

تریلر Huawei Y5p

 

مشخصات هواوی وای ۵ پی

 

صفحه نمایش LCD این گوشی با سایز ۵.۴۵ اینچ، وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ توصیف شده است. البته اثری از ناچ یا حفره روی آن نیست و برای قرارگیری دوربین سلفی، یک حاشیه فوقانی کلاسیک دارد.

هواوی وای ۵ پی برای مدیریت اطلاعات، به تراشه هلیو پی ۲۲ مدیاتک، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگ متکی خواهد بود. البته آپشن استفاده از کارت microSD برای کاربران وجود خواهد داشت.

 

از رزولوشن دوربین سلفی بی‌خبریم؛ اما اجزای دوربین دو گانه در پنل پشتی را یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه microUSB و سیستم عامل اندروید ۱۰ در پوسته‌ای از EMUI 10.1 دیگر مشخصات فاش شده‌ی هواوی Y5p هستند.

 

تریلر Huawei Y6p

 

مشخصات هواوی وای ۶ پی

این گوشی با ناچ قطره‌ای خود، طراحی مدرن‌تری دارد. همچنین از وجود دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. البته ظاهرا چیپست دستگاه، همان Helio P22 است؛ اما سایز نمایشگر به ۶.۳ اینچ و رزولوشن آن به فول اچ دی پلاس می‌رسد.

دوربین سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است. باتری آن هم  ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. نام سیستم عامل اندروید ۱۰ و درگاه مایکرو USB نیز در فهرست مشخصات هواوی Y6p دیده می‌شود.