فناوری

هواوی از دو گوشی میان رده Y6pو Y5P رونمایی کرد

Huawei Y5p , Huawei Y6p

هواوی در کشور رومانی، دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. انتظار داریم این گوشی های اندروید، که هر دو در دسته‌بندی محصولات ارزان قیمت و پایین‌رده قرار می‌گیرند، به بازارهای دیگر نقاط دنیا نیز ارسال شوند.

تریلر Huawei Y5p

 

مشخصات هواوی وای ۵ پی

 

هواوی وای 5 پی

صفحه نمایش LCD این گوشی با سایز ۵.۴۵ اینچ، وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ توصیف شده است. البته اثری از ناچ یا حفره روی آن نیست و برای قرارگیری دوربین سلفی، یک حاشیه فوقانی کلاسیک دارد.

هواوی وای ۵ پی برای مدیریت اطلاعات، به تراشه هلیو پی ۲۲ مدیاتک، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگ متکی خواهد بود. البته آپشن استفاده از کارت microSD برای کاربران وجود خواهد داشت.

 

هواوی وای 5 پی

از رزولوشن دوربین سلفی بی‌خبریم؛ اما اجزای دوربین دو گانه در پنل پشتی را یک سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه microUSB و سیستم عامل اندروید ۱۰ در پوسته‌ای از EMUI 10.1 دیگر مشخصات فاش شده‌ی هواوی Y5p هستند.

 

تریلر Huawei Y6p

 

مشخصات هواوی وای ۶ پی

مشخصات هواوی وای 6 پی

این گوشی با ناچ قطره‌ای خود، طراحی مدرن‌تری دارد. همچنین از وجود دوربین سه‌گانه و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی بهره می‌برد. البته ظاهرا چیپست دستگاه، همان Helio P22 است؛ اما سایز نمایشگر به ۶.۳ اینچ و رزولوشن آن به فول اچ دی پلاس می‌رسد.

مشخصات هواوی وای 6 پیدوربین سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی، دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است. باتری آن هم  ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. نام سیستم عامل اندروید ۱۰ و درگاه مایکرو USB نیز در فهرست مشخصات هواوی Y6p دیده می‌شود.

مشخصات هواوی وای 6 پی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا