فناوری

گوشی گیمینگ Legion Phone Duel لنوو معرفی شد.

Lenovo Legion Phone Duel

تریلر

گوشی گیمینگ Legion Phone Duel لنوو به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی گیمینگ نخستین گوشی هوشمند دنیاست که با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۶۵ پلاس روانه بازار می‌شود.

خانواده گوشی‌های هوشمند گیمینگ حالا در حال بزرگ‌تر شدن است. لنوو ساعاتی پیش از اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود با نام Legion Phone Duel رونمایی کرد. این گوشی گیمینگ  لنوو در عین حال نخستین محصول در جهان است که از پردازنده اسنپدارگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند و قرار است با ایسوس ROG Phone 3 به رقابت بپردازد که چند ساعت پیش معرفی شد.

طراحی گوشی گیمینگ Legion Phone Duel لنوو

درست مثل ایسوس که از نام خط تولید کامپیوترهای گیمینگ خود یعنی ROG برای گوشی‌های گیمینگ نیز استفاده کرد و همزمان با لنوو جدیدترین گوشی گیمینگ خود با نام ROG 3 Phone را معرفی کرد، لنوو نیز به همین شکل عمل کرده است. این شرکت چینی سری Legion را برای گوشی‌های گیمینگ خود برگزیده است که پیش تر در لپ‌تاپ‌هایش نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

در بخش پشتی این گوشی لنوو می‌توانیم لوگولی Legion و هم‌چنین نماد Y را مشاهده کنیم که از یک چراغ چند رنگ استفاده می‌کند. گوشی گیمینگ Legion Phone Duel لنوو در دو رنگ مشکل و آبی روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی گیمینگ Lenovo Legion Phone Duel

در بخش مشخصات Legion Phone Duel می‌توانیم عملکردی چشم‌گیر را شاهد باشیم. این محصول از یک نمایشگر ۶.۵۹ اینچی از نوع امولد استفاده می‌کند که وضوح تصویر آن فول اچ‌دی پلاس است.

نرخ تازه‌سازی تصویر نیز در این نمایشگر ۱۴۴ هرتز و نرخ خوانش لمس ۲۴۰ هرتز اعلام شده است. اگرچه لنوو سراغ طراحی تمام صفحه فاقد ناچ و حفره رفته است، اما در گوشی گیمینگ Legion Phone Duel حاشیه‌هایی را در بخش بالا و پایین شاهد هستیم که بلندگوهای استریو را نیز در خود جای داد است.

تراشه مورد استفاده در این گوشی لنوو، همانطور که اشاره کردیم اسنپ دراگون ۸۶۵ پلاس کوالکام با سرعت کلاک ۳.۱ گیگاهرتز است که با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این دستگاه در بنچمارک انتوتو امتیاز ۶۴۸۸۷۱ را کسب کرده است.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند در مکانی نامعمول قرار گرفته است. در واقع این دوربین دوگانه که از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم استفاده می‌کند از لبه کناری گوشی هوشمند بیرون می‌آید.

دوربین اصلی نیز تقریبا وضعیتی مشابه دارد و در مرکز کیس پشتی قرار گرفته است. این دوربین از دو سنسور تشکیل شده است که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل وضوح دارد و گشودگی دیافراگم آن f/1.89 است. دومین سنسور نیز از نوع اولتراواید بوده و ۱۶ مگاپیکسل است.

لنوو در توجیه موقعیت عجیب قرارگیری دوربین سلفی می‌گوید این نوع طراحی به کاربران امکان می‌دهد هنگام بازی کردن بتوانند از خود ویدیوی استریم ضبط کنند.

باتری دوگانه Lenovo Legion Phone Duel

نیروی مورد نیاز لنوو Legion Phone Duel توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. لنوو این باتری را به دو سلول ۲۵۰۰ میلی‌آمپری تقسیم کرده است.

این باتری از فناوری شارژ سریع ۹۰ واتی Turbo Power استفاده می‌کند. این فناوری می‌تواند ۵۰ درصد باتری را در طی زمان ۱۰ دقیقه شارژ کند. این زمان برای شارژ کامل به ۳۰ دقیقه می‌رسد.

برای شارژ کردن با سرعت بالا شما باید شارژر را به هر دو پورت USB-C دستگاه متصل نمایید. لازم به ذکر است شارژر همراه این دستگاه دو خروجی دارد، بنابراین نیازی به استفاده از دو شارژر متفاوت نیست.

از جمله سایر مشخصات لنوو Legion Phone Duel می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث ۵، وای فای ۶، استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت، سیستم خنک‌کننده مایع، اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر، موتور خطی دوگانه x-axis، کلیدهای تریگر و قابلیت اتصال به یک نمایشگر خارجی اشاره کرد. این تلفن هوشمند با اندروید ۱۰ و رابط کاربری ZUI 12 یا Legion OS عرضه خواهد شد.

قیمت گوشی گیمینگ Legion Phone Duel

گوشی گیمینگ Legion Phone Duel در چهار مدل مختلف عرضه خواهد شد.

  •  ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی = ۵۰۰ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی = ۵۵۷ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی = ۶۰۰ دلار
  • ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی = ۸۵۷ دلار

این گوشی هوشمند در اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه می‌شود اما کاربران ساکن ایالات متحده به آن دسترسی نخواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا