فناوری

گوشی ویوو Y73s 5G رسما معرفی شد

ترنجی/ نام گذاری هر شرکتی را بتوانم در ذهنم دسته بندی کنم، محصولات ویوو همیشه غیرقابل دسته بندی بوده اند! امروز گوشی Y73s 5G یا (V2031A) در وب سایت چینی vivo به عنوان جدیدترین عضو خانواده دستگاه های اقتصادی شرکت معرفی شده است. گوشی ویوو Y73s 5G با مدیاتک Dimensity 720 رسما معرفی شده که با قیمت ۲۹۹ آن چنان هم ارزان قیمت به نظر نمی رسد.

این گوشی با ابعاد ۱۶۱ در ۷۴.۰۴ در ۷.۷۳ میلی متر و وزن ۱۷۱.۳ گرم ارایه می شود. ویوو Y73s 5G از صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (۲۰:۹) از نوع AMOLED با ناچ قطره طور ارایه می شود. در حالی که ضخامت کلی حاشیه های اطراف پنل گفته شده ممکن است خلاف واقعیت باشد اما به نظر می رسد که حداقل روی کاغذ، با پشتیبانی از HDR10 یک نمایشگر خوب باشد.

در داخل vivo Y73s 5G باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری، از طریق پورت Type-C با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات ارایه می شود. صحبت از درگاه ها شد و باید گفت که یک ۳.۵ میلیمتری نیز برای لذت بردن وجود دارد.

در قلب دستگاه ما چیپست Dimensity 720 را در اختیار داریم. یک پیشنهاد بسیار جذاب ۷ نانومتری که قادر به اتصال Sub-6 5G با قیمت حتی کمتر از Dimensity 800 است. این اولین تراشه در سری ۷۰۰ دایمنسیتی مدیاتک است و با قیمت بسیار خوبش شروع به ایجاد برخی از اقدامات مختل کننده در صحنه میان رده ۵G کرده است. دیگر مشخصات سخت افزار Y73s 5G به جز مدیاتک Dimensity 720 شامل ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 می شود.

با توجه به تراشه ارزشمند و همچنین اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و پشتیبانی از HDR10 که ما قبلا ذکر کردیم، ویژگی های برتر زیادی حذف نشده است مثلا aptX HD در این دستگاه حاضر است.

در بخش دوربین، ما دارای یک سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی با f/2.0 یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با f/2.4 هستیم. برای عکس های سلفی ما شاهد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو هستیم.

برای نرم افزار ویوو Y73s 5G با اندروید ۱۰ و رابط کاربری شخصی سازی شده Funtouch OS 10.5 ارایه می شود. رنگ بندی vivo Y73s 5G شامل Moon Silver و Black Mirror است و قیمت رسمی آن حدود ۲۹۹ دلار تعیین شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا