فناوری

گوشی ال‌جی Stylo 6 معرفی شد

LG Stylo 6

گوشی‌های اقتصادی ال جی معمولاً در بین دیگر گوشی‌های ارزان قیمت بازار گم می‌شوند، ولی موبایل‌های مقرون به صرفه سری Stylo از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردارند. این سازنده کره‌ای رسما از گوشی ال جی Stylo 6 با نمایشگر بزرگتر، سخت افزار بهتر و قیمت کمتر رونمایی کرد.

تریلر

ال جی Stylo 6 از چیپست مدیاتک هلیو P35 و پردازنده هشت هسته‌ای با کلاک ۲.۳ گیگاهرتز بهره می‌برد. این گوشی ارزان قیمت از ۳ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی (با قابلیت ارتقا بوسیله کارت حافظه microSD) برخوردار بوده و ظرفیت باتری آن ۴ هزار میلی آمپر ساعت است.

ال جی Stylo 6

در پنل جلو نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن +FHD به چشم می‌خورد که دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در بریدگی آن قرار گرفته است. در پنل پشت ماژول دوربین سه گانه به چشم می‌خورد که شامل حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور عمق سنج می‌شود.

از دیگر ویژگی های ال جی Stylo 6 می‌توان به درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، تعبیه دکمه اختصاصی در فریم کناری برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل و حسگر اثر انگشت فیزیکی اشاره کرد و البته جالب ترین ویژگی سری Stylo یعنی قلم استایلوس با این گوشی بازگشته است.

دقت قلم دیجیتال Stylo 6 در حد و اندازه‌های گوشی‌های گران قیمت تر مثل گلکسی نوت نیست، ولی مکانیزم فنری به کار رفته در آن نت برداری را کمی آسان تر کرده و پس از نوشتن می‌توان آن را داخل گوشی قرار داد.

ال جی Stylo 6 با سیستم عامل اندروید ۱۰ از هم اکنون با قیمت ۲۱۹ دلار قابل خریداری است.

منبع
9to5Google
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا