ویژگی‌های گوشی تاشدنی هواوی میت Xs در ویدیویی به نمایش گذاشته شد

در ویدیوی به نمایش درآمده از هواوی میت Xs به صفحه تاشدنی نمایشگر و ویژگی‌های جالب دیگر محصول جدید هواوی اشاره شده است.

دو هفته پیش هواوی از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام هواوی میت Xs رونمایی کرد؛ محصولی که درواقع دومین نسل از گوشی‌های تاشدنی شرکت چینی محسوب می‌شود. در هواوی میت Xs نیز از زبان طراحی فالکون وینگ استفاده شده است که اجازه می‌دهد نمایشگر به راحتی تا بشود.

طراحی فالکون وینگ که در ویدیو مشاهده خواهید کرد درواقع به گوشی هوشمند اجازه می‌دهد که تبدیل به تبلت شود و نمایشگری با ابعاد بالاتر را در اختیار کاربر قرار دهد. تنها طراحی نیست که هواوی میت Xs را تبدیل به محصولی فوق‌العاده می‌کند؛ هواوی در گوشی بالارده جدید خود از تراشه توانمند کایرین ۹۹۰ ۵G استفاده کرده است که علاوه بر توان محاسباتی بالا، محصولی سازگار به فناوری ۵G را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بدنه هواوی میت Xs از ترکیب جالبی استفاده می‌کند. در جلوی گوشی از پنل جلویی پلاستیکی استفاده است؛ اما پنل پشتی و قاب آن از جنس آلومینیوم هستند. در لولاها نیز از فلز مایعی از جنس زیرکونیوم استفاده شده تا نه‌تنها مقاوم باشد؛ بلکه انعطاف‌پذیری بالایی نیز داشته باشد.

در ویدیوی به نمایش درآمده می‌توان ویژگی‌های دیگری از هواوی میت Xs را نیز مشاهده کرد که علاوه بر نمایشگر تاشدنی آن به قابلیت‌های مالتی‌تسکینگ و امکانات دیگر اشاره می‌شود. در میت Xs از ماژول چهارگانه دوربین استفاده شده است که دوربین اصلی آن از حسگر ۴۰ مگاپیکسلی لایکا استفاده می‌کند. این دوربین به کاربر اجازه ثبت تصاویری با کیفیت بالا در هر شرایط نوری را می‌دهد.

به‌لطف شارژ سریع ۵۵ واتی هواوی، ۸۵ درصد از باتری به ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی میت Xs را تنها در ۳۰ دقیقه می‌توان شارژ کرد. میت Xs هواوی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۲۵۰۰ یورو عرضه می‌شود.