اخبارفناوری

نوکیا ۳.۴ با اسنپدراگون ۴۶۰ رسما معرفی شد

ترنجی/ نوکیا ۳.۴ بالاخره به صورت رسما معرفی شد. دستگاهی که در رده اقتصادی قرار دارد و با اسنپدراگون ۴۶۰ عرضه می شود. همچنین دوربین سه گانه آن با طراحی خاصی ارایه شده که می تواند ظاهری به روز به آن ببخشد.


نوکیا ۳.۴ مجهز به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ دارای پردازنده هشت هسته ای است. HMD می گوید پردازنده آن ۷۰٪ سریعتر از پردازنده چهار هسته ای نوکیا ۳.۲ است. اکنون روی این دستگاه اندروید ۱۰ اجرا می شود و آماده است تا در آینده به اندروید ۱۱ کوچ کند. این گوشی مجهز به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از کارت های microSD تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می کند.

این نمایشگر کمی بزرگتر از مدل قبلی خود است و ال سی دی ۶.۳۹ اینچی هم اکنون یک سوراخ برای دوربین سلفی دارد. این پنل دارای وضوح ۷۲۰p+ بوده و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را ارایه کرده است و می تواند ۴۰۰ نیت روشنایی را ارایه کند. آن دوربین سلفی دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در داخل است.

در قسمت عقب ما یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین مجهز به دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی مشاهده می کنیم. در اینجا یک اسکنراثر انگشت نیز وجود دارد، اگرچه در صورت تمایل می توانید از باز کردن قفل صورت استفاده کنید.

در قسمت اتصال یک درگاه Type-C نسل USB 2.0 وجود دارد. شما فقط یک شارژر ۵ وات در جعبه دارید تا باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری را شارژ کنید، اما تلفن در صورت داشتن شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می کند. در صورت عدم تمایل به استفاده از هدفون بی سیم، یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک گیرنده رادیویی FM نیز به همراه پشتیبانی aptX Adaptive وجود دارد.

نظر شما درباره Nokia 3.4 چیست؟

منبع
akharinkhabar
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا