اخبار

دسکتاپ جدید Alienware Aurora R11 با پردازنده مخصوص ارائه می‌شود

سخت افزار/ در حال حاضر یافتن کارت گرافیک‌های سری ۳۰ RTX NVIDIA تقریباً غیرممکن است، اما اگر به دنبال یک PC کامل و همه فن حریف هستید، شرکت Dell گزینه‌ی جدیدی را پیش روی شما قرار می‌دهد. بخش Alienware این شرکت از دسکتاپ جدید Alienware Aurora R11 رونمایی کرده و دارای کارت گرافیک‌های NVIDIA RTX 3080 و RTX 3090 مخصوصی هستند، که به منظور بهبود سیستم خنک سازی شرکت دل ساخته شده‌اند. برای جزئیات بیشتر با سخت افزار مگ همراه باشید.

مشخصات فنی دسکتاپ جدید Alienware Aurora R11
این شرکت از لوله‌های حرارتی مسی ۱۰ میلی متری، محفظه‌های بخار یکپارچه، فن‌های محوری دوگانه با کاهش فشار و طول کوتاه‌تر برای تحقق هدف کاهش گرما برای افزایش سرعت بازی در دسکتاپ جدید Alienware Aurora R11 استفاده می‌کند.

اما مشخصات دیگر دسکتاپ جدید Alienware Aurora R11 نیز همه درجه یک هستند. پردازنده ۱۰ هسته‌ای Intel Core i9 10900KF ، ۶۴ گیگابایت حافظه رم دو کاناله ۲۹۳۳ مگاهرتزی (قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت)، حافظه ذخیره سازی ۲ ترابایتی M.2 PCIe NVME و هارددیسک ۲ ترابایتی HDD 7200 دور در دقیقه از جمله مشخصات سخت افزاری این مدل است. مدل RTX 3080 10 گیگابایتی در این پیکربندی ۳۴۱۰ دلار هزینه برمیدارد، در حالی که نسخه RTX 3090 با قیمت ۵۰۰۰ دلار فروخته می‌شود. مدل‌های پایه این PC با قیمتی معادل ۸۸۲ دلار شروع می‌شوند و هم اکنون در دسترس هستند.

مانیتور‌های مخصوص بازی شرکت دل
شرکت دل علاوه بر این محصول، از سه نمایشگر جدید مخصوص بازی نیز رونمایی کرده است که ترکیبی از نرخ تازه سازی بالا و گزینه‌های HDR را در خود جای داده است. مانیتور بازی ۲۴.۵ اینچی ۱۰۸۰p Alienware 25 دارای یک پنل IPS با نرخ تازه سازی ۳۶۰ هرتز و ۱ میلی ثانیه زمان پاسخ گویی به همراه پشتیبانی از فناوری NVIDIA G-SYNC است. همچنین با فناوری تأخیر NVIDIA’s Reflex که در این نمایشگر ارائه می‌شود، این مانیتور می‌تواند کلیک ماوس را تشخیص داده و مدت زمان لازم برای تغییر پیکسل‌های صفحه شما را اندازه گیری کند و به شما تصویر بهتری از عملکرد ماوس، رایانه و نمایشگر بدهد. این مدل با قیمت ۹۰۰ دلار در ماه نوامبر وارد بازار می‌شود.

اگر بیشتر از این‌ها به فناوری HDR علاقه مند هستید، Alienware 27 Gaming Monitor با نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز، نرخ نوسازی ۱ میلی ثانیه، رزولوشن QHD 2560 x 1440 و VESA DisplayHDR 600 همراه با گواهینامه NVIDIA G-SYNC Ultimate می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند. نمایشگر بزرگتر Alienware 38 Gaming نیز همین ویژگی‌ها را ارائه می دهد، اما دارای نمایشگر WQHD + 38 اینچی خمیده است. هر دو مانیتور به ترتیب با قیمت ۱۱۰۰ و ۱۹۰۰ دلار در ماه نوامبر وارد بازار می‌شوند.

در پایان شرکت دل اعلام کرد که لپتاپ دسکتاپ مانند Area-51m خود را با نمایشگر ۳۶۰ هرتز ۱۰۸۰p بروز کرده است تا پردازنده‌های سری ۱۰ اینتل C S را همراهی کند. این مدل هم اکنون با قیمت ۲۷۲۰ دلار در دسترس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا