اخباربازی

تصویر رسمی جدیدی از کنسول پلی استیشن ۵ سونی منتشر شد

زومجی/ به‌تازگی یک یوتیوبر معروف ژاپنی که فردا ویدیو واکنش رسمی خود به بازی با پلی استیشن ۵ را پخش می‌کند، یک تصویر از خود درکنار دوال سنس و خود PS5 استاندارد را تحویل مخاطبان داده است.

فردا راس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران، معروف‌ترین یوتیوبرهای ژاپنی که اهل ساخت محتواهای مرتبط با بازی‌های ویدیویی هستند، از تجربه‌ی کار با پلی ‌استیشن ۵ سونی می‌گویند. این افراد که ویدیوهای آن‌ها مدت‌زمانی بین ۱۱ تا ۳۵ دقیقه خواهند داشت، بازی Devil May Cry 5: Special Edition، بازی Godfall و بازی Astro’s Playroom را روی کنسول نسل ۹ سونی بازی کرده‌اند. مخاطبان امیدوار شده‌اند که فردا علاوه‌بر شنیدن نظرات آن‌ها راجع به پلی ‌استیشن ۵ و این سه بازی که دو مورد از آن‌ها انحصاری هستند، خود کنسول را هم بهتر ببینند و درک بهتری از ابعاد آن داشته باشند.

از بین چندین و چند یوتیوبر معروف ژاپنی که فرصت بازی کردن با کنسول پلی استیشن ۵ را داشته‌اند، یکی از آن‌ها تصویری از خود و این دستگاه را در اینترنت گذاشته است؛ تصویری که جف کیلی هم رسمی بودن آن را تایید کرد.

مخاطبان دوست دارند که فردا در ویدیوهایی که توسط یوتیوبرهای معروف ژاپنی پخش می‌شوند، UI/رابط کاربری کنسول را ببینند. همچنین گیمرها می‌خواهند بدانند که چه میزان از حافظه‌ی SSD کنسول در دسترس بازیکن قرار دارد و از آن مهم‌تر، سه بازی تجربه‌شده توسط آن‌ها با چه سرعتی لود شده‌اند؟

منبع
akharinkhabar
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا