فناوری

تریلر و بررسی تخصصی Realme X3

Realme X3

تریلر

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۷ اینچی TFT با وضوح +FullHD و یک سوراخ دایره‌ای شکل در بالا سمت چپ برای دوربین‌های ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است.

قسمت پشت گوشی شبیه به گوشی Realme 6 طراحی شده و چهار دوربین پشتی آن به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند. این دوربین‌ها شامل یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی  و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی می‌شود.

این گوشی از پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد که می‌تواند بخشی از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G باشد. این گوشی هوشمند دارای رم ۶ گیگابایتی، ۸ گیگابایتی یا ۱۲ گیگابایتی است و احتمالا با سه مدل حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود.

این گوشی از اندروید ۱۰ پشتیبانی می‌کند و احتمالا رابط کاربری آن Realme UI خواهد بود. گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت خواهد بود و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت ۵G را دارد. باتری گوشی نیز ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و احتمالا از شارژ سریع ۳۰ واتی نیز بهره ببرد. گوشی Realme X3 در دور رنگ سفید و خاکستری-آبی روانه بازار خواهد شد

همچنین Realme در حال کار روی مدل X3 SuperZoom است که گواهینامه های NBTC ،EEC و BIS را دریافت کرده است. این تلفن هوشمند از Geekbench با اندروید ۱۰، پردازنده اسنپدراگون +۸۵۵ و رم ۱۲ گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا