اخبارفناوری

انتشار ویدیو کار با گلکسی واچ ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

Galaxy Watch 3

به‌تازگی دو ویدیو کار با گلکسی واچ ۳ سامسونگ در یوتیوب منتشر شده است که کار کردن با جدیدترین نسل ساعت هوشمند سامسونگ را به نمایش می‌گذارند. این در حالی است که این ساعت هوشمند هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

دوباره شاهد یک نشت اطلاعاتی از گلکسی واچ ۳ سامسونگ هستیم. این ساعت که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، تاکنون در شایعات و گزارشات زیادی حضور یافته است.  حالا دو کانال یوتیوبی ویدیو کار با گلکسی واچ ۳ سامسونگ را منتشر کرده‌اند. این در حالی است که هنوز چند روزی به رونمایی رسمی از ساعت هوشمند آینده سامسونگ زمان باقی مانده است.

تایید قطعی بازگشت کلید چرخان به گلکسی واچ ۳ سامسونگ

طبق شایعات قبلی منتشر شده، گلکسی واچ ۳ از یک کلید چرخان استفاده می‌کند و این موضوع در این ویدیوها توسط دو کانال ویدیویی TechTalkTV و The Mobile Central منتشر شده است، دیده می‌شود. این عنصر چندین نسل در ساعت‌های سامسونگ غیبت داشت و حالا دوباره به گلکسی واچ ۳ بازگشته است.

دو کلید سخت‌افزاری نیز در سمت راست ساعت تعبیه شده است. صرفنظر از نسخه ۴۱ میلی‌متری موجود در این دو ویدیو منتشر شده از کار با گلکسی واچ ۳ سامسونگ که از نمایشگری ۱.۲ اینچی استفاده می‌کند، گلکسی واچ ۳ یک نسخه ۴۵ میلی‌متری نیز دارد که نمایشگر آن ۱.۴ اینچ است.

گلکسی واچ ۳ توانسته است گواهی IP68 و ۵ATM را دریافت کند. این بدان معناست که در برابر نفوذ آب به مدت ۱۰ دقیقه در عمق ۵۰ متری مقاومت دارد. از جمله حسگرهای همراه با این ساعت هوشمند می‌توان به فشار خون، ضربان قلب و ECG اشاره کرد.

طی روزهای گذشته اپلیکیشن مخصوص این ساعت هوشمند نیز در پلی استور قرار گرفت. طبق اسکرین شات‌های موجود برای این اپلیکیشن می‌توان گفت که گلکسی واچ ۳ از ژست‌های حرکتی جدید و هم‌چنین چندین واچ فیس جدید استفاده می‌کند.

پیش بینی می‌شود گلکسی واچ ۳ یکی از پنج دستگاهی باشد که سامسونگ قصد دارد در مراسم ۵ آگوست (۱۵ مرداد) معرفی کند. این محصولات شامل گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فولد ۲، سری گوشی‌های گلکسی نوت ۲۰، سری تبلت گلکسی تب اس ۷ و ایربادزهای بی‌سیم گلکسی بادز لایو می‌شود. این مراسم به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع
ThevergeSammobile
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا